Morrn morrn!

God morgon, idag blev det en välbehövlig sovmorgon till 9 istället för att gå upp kl 5 som jag gjort varje dag nu. Underbart skönt! Idag väntar mer jobb, så dags att upp och hoppa!

Snart där!

Nu räknar vi ner......

Hard work work!

Jobbade kl 7-15 på hotellet i Gränna. Satte mig på bussen hem, lagade middag, käkade och slängde mig iväg till bussen till mitt andra jobb! Idag är det ord och inga visor! Och imon blir troligsvis samma sak, sen jobbar jag på hotellet lör-sön med. Allt för att förhoppningsvis kunna ta ledigt några dagar nästa vecka istället med gott samvete (y) totally worth it! Fast jag har ju varit ledig ett tag nu så det är väl dags att ta i lite igen ;)

Resa hit och dit

Sent igår kväll kom jag hem efter 5 dagar i Danmark hos Kasper. Vi hade det så sjukt mysigt! Vi gick på fina stränder längs havet, låg på stranden, var på tivoli, körde cross, mös nere i hamnen, tog kvällsdopp, åkte och plockade jordgubbar och massa mysiga grejer! Imorse tvättade jag och packade jag om väskan, nu är jag påväg åt andra hållet istället för att tälta med kussen!

Klänningen är här!

Klänningen är här och den satt som en smäck! Jag ääälskar ryggen alltså! Sämst bilder dock, nyvaken, osminkad och ja ni vet. Men ni överlever!

Bra dag/kväll

Fan vilken bra dag/kväll jag haft! Låt bilden sammanfatta den fint! Anna när jag säger till henne att se glad ut, skönt att du kan visa din inre skönhet för världen ibland med! <3

Paket

Omg kolla vad som har kommit redan! :D Ska vänta med att öppna det tills imon, då ska ni få se den på med hihi!

Golf

Både idag och igår var jag och pappa uppe på golfbanan. Jag körde en timmas golfpass med nybörjargruppen och sen gick jag och pappa övningsbanan och idag gjorde vi likadant. Shit vilken skillnad det blev bara på en dag alltså! Ska göra samma sak på fredag och kanske torsdag. Lagom bra träning att powerwalka med en golfbag med (y) pappa köpte två nya klubbor igår med, skitnöjd haha ;)

Shopping

När jag och min kusin var på stan i veckan så gjorde jag en hel del inpulsköp hehe. Jag köpte 9 par trosor, aprikosfärgade shorts (färgen syns inte bra på bilden), ett nitarmband i silver (har det redan i guld men älskar det verkligen), ett halsband i silverkedja, ett metallic nagellack i rosa, ett läppstift, en ögonskuggspalett och två v-ringade t-shirtar.

Bästa reklambilden ever!

Alltså livets eoligaste reklambild! Jag dör hahah!! :'D :'D :'D

Good times

Helgen gick så jäkla fort! Önskar att den va längre :/ men jag och kasper hade iaf en superbra helg! Vi gjorde nutella pannkakor med jordgubbar till frukost i lördags, jag klippte hans hår, såg på fast 5, köpte godis och alla harry potterfilmer, sen drog vi till piren där anna, hanna, stephany och stephanys kompis var. Jag hade lite tur och kom in trots att jag inte fyllt 18 än (y) det var skitkul att träffa dem igen! Sen på söndagen så gjorde vi äggröra, bacon och prinskorv till frulle och kollade harry potter innan han var tvungen att åka hemåt igen.

Spara mera!

Jag startade två nya sparkonton för mindre än 2 veckor sen och hittills har jag sparat sammanlagt 7600kr, 2600kr till min utlandspraktik i Budapest i september och 5000kr till Londonresan i Oktober. Är så jävla stolt över mig själv! Vill bara tjäna massa pengar så jag kan spara det till sånna här roliga saker! Man blir ju astagg av att sätta upp sparmål! Målet för London är 10 000 vilket betyder nästan 2000 i månaden tills dess. Målet för Budapest är just nu 3000 (det är ju nästan uppnåt redan) och efter jag har nått det så ska jag spara så mycket mer som jag känner att jag har råd med. (Lite dubbelmoral med tanke på hur mycket jag har shoppat det senaste, men lite måste man ju få unna sig när man sliter på jobbet ;))